آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی برای سایت
نوشته شده توسط : hamed


کلیه کسانی که در مسئله بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌نمایند،   سئو در مشهد به خیر و خوبی میدانند که او‌لین قدم در seo، یافت کردن عبارات کلیدی مطلوب تارنما میباشد. در بازاریابی محتوایی، یافتن عبارات کلیدی پیش نیاز کل عمل‌های بعدی میباشد و در اصلً تک تک فرآیند ایجاد محتوا مبتنی بر لغت ها کلیدی تعیین گردیده، صورت می گیرد. به همین ادله میباشد که گزینش درست لغات کلیدی و چک و حق تقدم بندی مطلوب آن ها برای مدیران تارنما، از اهمیت بسیار بالایی شامل است. در همین راستا، فرایندی موسوم به Keyword Research یا این که تحقیق واژه و کلمه کلیدی به وجود آمده میباشد که با ابزارهایی کاربردی و شیوه‌هایی کارآمد، لغات کلیدی وبسایت را بر مبنای استراتژی محتوایی معلوم و مبتنی بر حق تقدم، تروتمیز می‌نماید. شهر محتوا با ارائه سرویس ها تحقیق لغات کلیدی، میتواند به شما در‌این مرحله از گسترش تجارت اینترنتی تان، یاری دهد.

در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم در رابطه اهمیت کلمه و واژه کلیدی در seo و فرآیند تحقیق واژه کلیدی با شما مطالب مهمی را به اشتراک بگذاریم و همینطور، ابزارهای ما یحتاج برای تحقیق واژه کلیدی را نیز به شما معرفی خوا‌هیم نمود.

اهمیت کلمه و واژه کلیدی در seo
لغات کلیدی جان دار در محتوا، برای مثال مهم ترین و تاثیرگذارترین معیارهای پردازش تارنما از لحاظ موتور کاوش به شمار می آیند. از آنجایی که یوزرها برای استعمال از موتورهای کاوش از لغت ها به کار گیری می‌نمایند، بدین ترتیب از دید گوگل، سخن اولیه آنالیزهای بهینه سازی را کشف کردن لغت ها کلیدی مطلوب وبسایت خواهد زد. برخی پژوهش ها صورت گرفته در رابطه اخلاق و رفتار یوزرها در قبال موتورهای کاوش، نماد میدهد که 75% از اشخاص، برگه نتیجه ها جستجوی گوگل خویش را به تحت اسکرول نمیکنند و دربین یک‌سری فیض اولیه، وب سایت یا این که مقاله متبوع خویش را بر می‌گزینند. همینطور این پژوهش ها آرم میدهد که 92% از اشخاص برای گزینش وب سایت متبوع خویش، به شیت دوم نتیجه ها جستجوی گوگل نمی‌فرآیند و در‌حالتی که که عنوان یا این که مقاله متبوع خویش را در برگه اولیه حاصل نیابند، به‌مکان واکاوی صفحه های بعدی، کلمه ها جستجوی خویش را تغییر و تحول می دهند.

مجموع این آمار و ارقام علامت میدهند که قرار به دست آوردن در ابتدا جستجوی گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است و در صورتی‌که که وبسایت ما با جستجوی لغت ها کلیدی گزینه نظرمان در برگه دوم نتیجه ها قرار بگیرد، صرفا 8% احتمال دارااست که کاربر حتی با محتوای ما در برگه نتیجه ها روبرو گردد. (احتمال آن‌که بر روی آن کلیک نماید یا این که خیر، بماند!) با دقت به اینکه هر محتوا و مطلبی که در دنیای وب قرار میگیرد، با مقصود چشم شدن بوسیله یوزرها رفتار می شود، به این ترتیب می‌قدرت سود گرفت که یافتن لغت ها کلیدی وب سایت و به کارگیری درست از آنها، بالاترین سکو اهمیت را برای مدیران وب سایت خواهد داشت. با در لحاظ دریافت کردن این مسئله، فرصت آن رسیده که ببینیم چه‌گونه کلمه ها کلیدی را پیدا کنیم و چه‌طور از آنان استعمال نماییم؟

 

کیورد ریسرچ یا این که به عبارتی تحقیق عبارات کلیدی چه چیزی است؟
کیورد ریسرچ در واقع یکی‌از موثرترین کارداران در انتخاب استراتژی محتوایی میباشد. این پروسه به شما امداد می‌نماید تا با تحقیق بر روی کلیدواژه‌های مختلف مرتبط با حوزه کاری خویش، دریابید که مخاطبان شما چه چیزهایی را بیشتر کاوش می‌نمایند و رقبای شما، با کدام لغت ها کلیدی از گوگل بازدیدکننده جذب می نمایند؛ و براین اساس، استراتژی محتوایی خویش را درباره با لغت ها کلیدی تارنما تبیین فرمایید. در واقع تحقیق کلمه ها کلیدی فرایندی برای یافتن مطلوب‌ترین عبارات کلیدی مربوط به وبسایت شما و همینطور فرآیند محاسبه آن کلمه ها کلیدی و طریق حق تقدم بندی آن ها میباشد.

قبل از هر چیز این مورد را فراموش نکنید که ما قرار وجود ندارد رفتارهای خویش را با یک ربات هوشمند به اسم گوگل هم خوانی کنیم و در واقع این گوگل میباشد که در همت میباشد تا حد قابلیت به فهم و شعور نیازهای انسانی ما مجاورت خواهد شد. براین اساس به‌مکان مشغول شدن با فرمول‌های بغرنج بهینه سازی و فرو رفتن در چاه تخصص گرایی، تمرکز خویش را بر روی آشنایی نیازهای مخاطبان خویش بگذارید. باور داشته باشید که کل ابهام‌های بهینه سازی صرفا برای این میباشد که آنچه نیاز یوزرها میباشد را فهم نماید و شایسته ترین آیتم را در اختیارشان قرار دهد. این موضوع از آنجایی اهمیت دارااست که بدانید برای یادگیری طریق‌های جستجوی لغت ها کلیدی برای تارنما، نیازی وجود ندارد مانند یک ربات فعالیت فرمایید و خویش را بیش تر از حد سرگرم ارقام و اعداد و فرمول کنید؛ بلکه موردنیاز میباشد با به کارگیری از ابزارها و نحوه‌هایی که پیرو به شما معرفی می کنیم، به پرسونای مخاطبان خویش پی ببرید و برای محتواهای خویش، شایسته ترین کلمه ها کلیدی را تعیین نمایید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: